A
A

Leskowiec

Kolejną przygodę Koło Turystyczne „20-stka” rozpoczęło w sobotę 1 października, o godzinie 8.15 na dworcu autobusowym w Kętach. Naszym celem był szczyt Leskowca w Beskidzie Małym.

Po zwyczajowym przedstawianiu się (w kółku-elipsie-owalu:) przemieściliśmy się autobusem do Andrychowa, gdzie mieliśmy przesiadkę do Rzyk-Jagódek. Około godziny 9:00 wyruszyliśmy na podbój góry. Droga nie była wybitnie trudna, więc spokojnym tempem, z kilkoma przerwami na poszukiwanie grzybów, zdobyliśmy szczyt. Pogoda nam dopisywała ( mgła nasunęło się już na szczycie), więc w niektórych miejscach mogliśmy nacieszyć oczy widokami. Po wysłuchaniu informacji o Leskowcu skierowaliśmy się do schroniska, by nabrać sił przed dalszą wędrówką. Zejście zdecydowanie poszło nam szybciej, przy równoczesnym poszukiwaniu prawdziwków. I tak z lekkością w sercach, uśmiechami na twarzach, bogatsi o wiedzę o Beskidzie Małym, wróciliśmy do Kęt, planując następne wyjazdy.

Made by Ania i Natalia.

Kategoria: Aktualności, Kółko turystyczne 20-stka Data opublikowania: 16 października 2022 19:35