A
A
C

„20-stka” na festiwalu „Anioł w miasteczku”

Po raz kolejny uczniowie z Koła Turystycznego  „20 – stka”, tym razem 7.12.2019r. uczestniczyli w corocznym festiwalu „Anioł w Miasteczku” w Lanckoronie.

Deszczowa i wietrzna pogoda nie zniechęciła kółkowiczów, którzy jak zawsze aktywnie  uczestniczyli  w wyjeździe.

Po tradycyjnym powitaniu na dworcu, z anielskimi skrzydłami pod pachą, dzwonkami przy plecakach, aureolami w reklamówkach, wsiedliśmy do busa i ruszyliśmy do miasteczka. Pierwszym kontaktem z przedziwną lanckorońską tradycją, było przeczytanie paru informacji o samej miejscowości i festiwalu. Oczywiście skrzydła i inne akcesoria anielskie znalazły się już wtedy na właściwych miejscach. W pięknych strojach,  wybraliśmy się lekko przyprószonym przez śnieg szlakiem, na zwiedzanie ruin Zamku Kazimierzowskiego. Tu, jeden z nowych uczestników,  przeczytał parę ciekawostek o jego historii i położeniu.  W miejscu zarezerwowanym dla „20 – stki”, zrobiliśmy zdjęcia całej anielskiej grupie.

Schodząc z góry, obraliśmy kierunek na jeden z wielu zabytkowych budynków, „Café Arka”, gdzie przyjemnie spędziliśmy czas na rozmowach, herbacie, kawie i słodkościach.

Następnie przyszła kolej na zwiedzenie samej Lanckorony, a dokładniej okolic rynku. Obejrzeliśmy „anielskie” studnie oraz dzieła tutejszej architektury, które przyciągają malarzy i innych artystów z pobliskiego Krakowa. Miasteczko  promieniuje swoistym klimatem i aurą. Na koniec najważniejsza część imprezy – wzięliśmy udział w liczeniu aniołów. Przechodząc przez anielski most, zaliczeni do grona aniołów, otrzymaliśmy Anielskie Certyfikaty na kolejny rok, które mają przypominać nam o tym ,że „Anioły są wśród nas – każdy może stać się aniołem dla innej osoby i poczuć radość płynącą z innych serc”.

Made by Wiktoria i Radek.

Kategoria: Aktualności, Kółko turystyczne 20-stka Data opublikowania: 17 grudnia 2019 08:59